Asiakastuki
Meille täällä verkkokaupassa niin kuin putiikissakin on ensiarvoisen tärkeää tarjota hyvää asiakaspalvelua. Olemme mielellämme apuna mihin tahansa tuotteisiin, tämän verkkokaupan käyttöön tai muuhun putiikkiin liittyvissä asioissa. Yhteystiedot löytyvät tämän linkin takaa.
Tekoälypohjainen tuoteneuvoja
Jokaisen tuotteen alla on tekoälyllä toteutettu tuoteneuvoja, jolta voit kysyä tuotteisiin liittyviä neuvoja ja vinkkejä. Voit esimerkiksi kysyä tuote-ehdotuksia tiettyihin tilaisuuksiin ja tapahtumiin, mitkä tuotteet sopivat yhteen, tai miten tuotetta voidaan huoltaa. Tuoteneuvoja ymmärtää kaikkia kieliä ja sitä voi pyytää käyttämään mitä tahansa kieltä. Tekoälyllä on kuitenkin rajoitteita, joiden tullessa vastaan kannattaa olla yhteydessä suoraan asiakaspalveluun.
Käännökset eri kielille
Verkkokauppa on käännetty tekoälypohjaisella OpenAI:n tarjoamalla ChatGPT-pohjaisella rajapinnalla automaattisesti usealle eri kielelle alkuperäiskielen ollessa suomi. Käännökset ovat laadultaan pääosin hyviä, mutta pieniä virheitä saattaa esiintyä. Kuvissa olevia tekstejä ei ole käännetty.
Takuu, tuki ja virhevastuu
Takuu kattaa pääsääntöisesti ainoastaan tuotteessa olevat valmistus- ja materiaalivirheet. Takuukorjaus tehdään aina valmistajan takuuehtojen mukaisesti. Hoidamme takuuasiat puolestasi suoraan valmistajan kanssa ja meille on ensiarvoisen tärkeää, että tuotteemme vastaavat korkeaa laatua. Vastaamme luonnollisesti myös tuotteiden lakisääteisestä virhevastuusta, kun tuotteen takuu on päättynyt tai takuuta ei ole myönnetty. Jos sinulla on murheita meiltä ostamasi tuotteen kanssa, niin ole meihin yhteydessä.
Reklamaatio
Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen, kuitin tai muun todistuksen ostopaikasta ja –ajankohdasta palautuksen yhteydessä tai reklamoidessaan tavaran virheestä. Saarni GB Oy pidättää oikeuden periä kuitin etsinnän aiheuttamat kustannukset ostajalta.
Reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti. Vapaamuotoisen reklamaation voi toimittaa joko sähköpostilla osoitteeseen sonja@saarnigb.fi tai kirjeenä osoitteeseen Saarni GB Oy, Kauppiaskatu 4, 20100 Turku
Erimielisyyksien ratkaiseminen: Kaikki erimielisyydet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvotteluteitse. Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).