Meille täällä verkkokaupassa niin kuin putiikissakin on ensiarvoisen tärkeää tarjota hyvää asiakaspalvelua. Olemme mielellämme apuna mihin tahansa tuotteisiin, tämän verkkokaupan käyttöön tai muuhun putiikkiin liittyvissä asioissa.  Yhteystiedot löytyvät tämän linkin takaa.

Takuu, tuki ja virhevastuu

Takuu kattaa pääsääntöisesti ainoastaan tuotteessa olevat valmistus- ja materiaalivirheet. Takuukorjaus tehdään aina valmistajan takuuehtojen mukaisesti. Hoidamme takuuasiat puolestasi suoraan valmistajan kanssa ja meille on ensiarvoisen tärkeää, että tuotteemme vastaavat korkeaa laatua. Vastaamme luonnollisesti myös tuotteiden lakisääteisestä virhevastuusta, kun tuotteen takuu on päättynyt tai takuuta ei ole myönnetty. Jos sinulla on murheita meiltä ostamasi tuotteen kanssa, niin ole meihin yhteydessä.  

Reklamaatio

Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen, kuitin tai muun todistuksen ostopaikasta ja –ajankohdasta palautuksen yhteydessä tai reklamoidessaan tavaran virheestä. Saarni GB Oy pidättää oikeuden periä kuitin etsinnän aiheuttamat kustannukset ostajalta. 

Reklamaatiot käsitellään ainoastaan kirjallisesti. Vapaamuotoisen reklamaation voi toimittaa joko sähköpostilla osoitteeseen sonja@saarnigb.fi tai kirjeenä osoitteeseen Saarni GB Oy, Kauppiaskatu 4, 20100 Turku

Erimielisyyksien ratkaiseminen: Kaikki erimielisyydet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvotteluteitse. Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).