Hoppa till innehållet

Varukorg

Din varukorg är tom

Kundsupport

För oss här i webbutiken, liksom i butiken, är det av största vikt att erbjuda bra kundservice. Vi hjälper gärna till i alla frågor som rör produkterna, användningen av denna webbutik eller andra butiker. Kontaktinformation finns bakom denna länk.

Garanti, support och felansvar

Garantin täcker i allmänhet endast tillverknings- och materialfel i produkten. Garantireparation utförs alltid i enlighet med tillverkarens garantivillkor. Vi hanterar garantiärenden åt dig direkt med tillverkaren och det är av största vikt för oss att våra produkter håller hög kvalitet. Självklart ansvarar vi även för produkternas lagstadgade ansvar för defekter när produktens garanti har löpt ut eller ingen garanti har lämnats. Om du har några problem med produkten du köpt av oss, vänligen kontakta oss.

Klagomål

Kunden är skyldig att uppvisa ett köpebevis, ett kvitto eller annat bevis på inköpsställe och tidpunkt vid retur eller reklamation av produktfel. Saarni GB Oy förbehåller sig rätten att driva in de kostnader som orsakas av sökningen efter kvittot från köparen.

Klagomål behandlas endast skriftligen. Ett klagomål i fritt format kan skickas antingen via e-post till sonja@saarnigb.fi eller per brev till Saarni GB Oy, Kauppiaskatu 4, 20100 Åbo

Lösa meningsskiljaktigheter: Alla meningsskiljaktigheter löses i första hand genom förhandlingar. Konsumentkunden har rätt att hänskjuta tvister som härrör från detta avtal till konsumenttvistenämnden (www.kuluttajariita.fi). Innan ärendet tas upp till konsumenttvistenämnden ska konsumenten kontakta magistraternas konsumentrådgivning (www.kuluttajaneuvonta.fi).